اِنَهُ قَریبٌ مُجیب

براي خواندن ادامه مطالب روي عنوان ها کليک کنيد

 اربعين حسيني..پيامک و جملات زيبا

باز باران با ترانه..ميخورد بربام خانه...يادم آرد کربلارا..دشت پر شوروبلارا ..گردش يک ظهر غمگين..گرم و خونين..لرزش طفلان نالان..زيرتيغ و نيزه هارا..باصداي گريه هاي کودکانه..واندرين صحراي سوزان..ميدود طفلي سه ساله..پر زناله..دلشکسته..پاي خسته...باز باران..خون ياران..قطره قطره..ميچکد ازچوب محمل..آي باران،کي بباري بر تن عطشان ياران...ترکنند از آن گلو را،آي باران آي باران

 

 

نسل بعدي کامپيوترها چگونه خواهد بود + عکس

کامپيوترها و تلفن‌هاي هوشمند امروزي کارهاي بسياري انجام مي‌دهند. از اعلام وضع هوا در نقاط دور زمين در کسري از ثانيه گرفته تا خريد صبحانه، اما اگر از آن‌ها بپرسيد بوي يک سوپ چگونه است، کاري از دستشان برنمي‌آيد...

کجاي قرآن آمده دوست دختر يا پسر ممنوع؟!

در آيه‌ي 5 از سوره‌ي مائده ابتدا مي‌فرمايد «أُحِلَّ لَکُمُ الطَّيِّبات‏»، يعني آن چه پاک، طاهر، نيکو و مفيد است را بر شما حلال نمودم. سپس به برخي از نيازهاي ضروري مانند «خوردن» اشاره نموده و پس از بيان حکم آنها، به نياز «مرد و زن» به يک‌ ديگر پرداخته است و پس از بيان ضرورت برقراري روابط و انحصار نيکو و حلال بودن آن به شکل ازدواج (نکاح)، ‌تأکيد مي‌فرمايد: «غَيْرَ مُسافِحينَ وَ لا مُتَّخِذي أَخْدان‏»، يعني اين رابطه نبايد به شکل رفيق‌گيري [همان دوست دختر و پسر] و زناکاري باشد.

حماسه «نهم دی ماه» در کلام حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای

حماسه 9دی در تاریخ ماندگار شد

روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمیکشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمى نگه میدارد تا راهنماى دیگران باشد.

لبیک یا خامنه ای...

قضیهء امان نامه ثابت کرد،عباس(ع) هم که باشی،دشمن برای جداکردن تو از ولایت طمع میکند..وای برآنان که بخاطر حب نفس و حفظ میز و ریاست باخیانت در امانت و مشروعیت شکنی نظام، امان نامه رسان دشمن باشند...

مردم گیلان یک روز زودترازسایراستانهادر8دی ماه به خیابانها آمدند

http://www.shabestan.ir/Images/News/Larg_Pic/7-10-1391/IMAGE634922054772267161.jpg

به گزارش خبرگزاری مهر، یوم الله نهم دی ماه سال 88 نقطه عطف حضور ولایی مردم ایران در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی است، روزی که حماسه ای درخشان از غیرت دینی و حب ائمه اطهار(ع) در آن تجلی یافت و عاشورائیان سراسر کشور در اقدامی خودجوش به خیابانها آمدند تا بساط فتنه گران و حرمت شکنان ساحت مقدس عاشورای حسینی را برچینند.

پناهيان:حماسه 9دي از برکات فتنه 88 بود

  حجت‌الاسلام پناهيان در گراميداشت حماسه 9 دي ماه تحت عنوان "دانشگاه سدي در برابر فتنه" که به همت دانشجويان انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران برگزار شد، با بيان اين که جامعه ايران در حال گذار است، اظهار داشت: پويايي و ناآرامي جامعه ما به عنوان يک اصل ذاتي براي اين جامعه به حساب مي‌آيد.

 

تصاویر/آخرین ورژن دستگیری اراذل

 

دستگیری 100 تن از اراذل و اوباش و زورگیران پایتخت صبح امروز سه شنبه در خیابان شهید مدنی تهران انجام شد...نیروی انتظامی..تشکر..تشکر....

رژه مانکن ها،اینبار در سالن آموزش پرورش+تصاویر

انتخاب خودجوش دختر و پسر زیبا!

برنامه مدلینگ که طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.

عکس / والدین سیدحسن نصرالله..

پدر و مادر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خانه ای کوچک بدون هیچ تشریفاتی زندگی می کنند.به گزارش ایرنا سید حسن نصرالله در ماه رمضان هر سال به دیدار پدر و مادر خود می رود و در خانه ساده و کوچک انان میهمان می شود.

درکنارمدال‌المپیک،چفیه‌رهبرراکم‌دارم

نفر سوم وزنه‌برداری المپیک لندن در دسته 85 کیلوگرم گفت: پس از بازگشت از المپیک 2012 لندن هر اندازه نگاه می‌کنم، می‌بینیم که مدالم یک چیزی کم دارد و چفیه رهبری را در کنار آن کم می‌بینم.
کیانوش رستمی گفت  در کنار مدال المپیکم چفیه رهبر معظم انقلاب را کم دارم. از قبل هم چنین درخواستی را داده بودم تا زمانی که روی سکوی جهانی و المپیک می‌روم، با انگیزه مضاعفی آن را بر گردنم بیندازم.
وی ادامه داد: پس از بازگشت از المپیک 2012 لندن هر اندازه نگاه می‌کنم، می‌بینم که مدالم یک چیزی کم دارد و چفیه رهبری را در کنار آن کم می‌بینم. دوست دارم ضمن دیدار رهبر انقلاب از نزدیک از دستان بزرگوارش، چفیه ایشان را دریافت کنم. امیدوارم این موضوع به همین زودی‌ها محقق شود.
نفر سوم وزنه‌برداری المپیک در دسته 85 کیلوگرم گفت: همیشه دو آرزو داشتم. یکی رسیدن به مدال المپیک و دیگری اینکه رهبر معظم انقلاب را از نزدیک دیدار کنم.

کتاب الکترونیکی « امنیت اخلاقی از دیدگاه رهبری»

در این کتاب به بررسی امنیت اخلاقی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخته شده است و به مسائلی همچون

بررسی مفهوم امنیت اخلاقی ، ابعاد و راهکارهای امنیت اخلاقی ، تحقق امنیت اخلاقی در جامعه و … مورد

پرداخته شده است.............دانلود کتاب با حجم ۳٫۳ مگا بایت

 




تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط مجتبی

قدرتمندترین رهبر جهان

سيماي رهبري

**************************************************************

بعدازسالها انتظار:مهدی موعود آمد!!!!

**************************************************************

نظر برخی از سیاستمداران دنیا در مورد رهبری:::پوتین (رئیس جمهور روسیه) : من مسیح را ندیدام،اما تعاریف او را در انجیل شنیده و خوانده ام،من مسیح را در رهبری ایران دیده ام

سيماي رهبري

**************************************************************

ماه عسل پسر خاتمی در اروپا

**************************************************************

همسرداری آیت الله بهجت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**************************************************************

لیلا حاتمی بازیچه صهیونیست ها+تصاویر

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

**************************************************************

دانلود سخنرانی استاد عباسی با موضوع دکترین امام خامنه ای (مدظله)

**************************************************************

به روزرسانی نود32

گلشیفته فراهانی در فیلمی جدید + تصاویر

پیش بینی چند سال پیش دکتر عباسی محقق شد :

({گلشیفته فراهانی} ...اگر همین آدم ها را فردا توی رختخواب دراز نکردند و به جوان ایرانی القاء نکردند...)

تهیه فیلم مستهجن از دو دختر ۱۵ ساله !

توصیه رسمی گوگل به کاربران ایرانی”جی-میل”

عکس زنان مشهوری که مسلمان شدند(پرنسس رپ)

بازیگران زن؛ جلوی دوربین ، پشت دوربین + تصاویر

جشن مانکن ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب + تصاویر

دلایل اثبات ولایت فقیه...

نمایش کلیپ"استكبار غافل‌گیر شد"+دانلود+کدبرای نمایش دروبلاگ

همه زنان قذافی + عکس !

تصویر سقوط جالب دیکتاتورها در سال ۱۴۳۲

ایران را با ترویج روابط جنسی نابود کنید!

ایران در مقابل آمریکا

امام خامنه ای:قلباً‌ انتقادهای دانشجويی را تحسين مي‌كنم..

 




تاریخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط مجتبی

نیاز انسان به غذا ، مهم ترین و حیاتى ترین نیاز روزمره اوست که از تولد تا مرگ ، وى را همراهى مى کند . همه موجودات زنده برای آنکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند ، احتیاج به غذا دارند ، تا جايي که حتي يک موجود بسيار کوچک مانند سلول ، نيازمند تغذيه است .رشـد ، توانمندی جسمی و روحی و رفتار انسان ، همچنین ازدیاد نسل ، همه به نوعى وامدار تغذیه سالم است . تغذیه صحیح و متعادل ، به تندرستی و طول عمر انسان کمک می کند و زمینه لازم را برای رشد فکری و روانی او فراهم می سازد . اکنون حدود دو قرن است که از پنجره دانش ، به مسئله تغذیه نگریسته مي شود و تغذیه به عنوان یک رشته علمی و دانشگاهی ، دارای شاخه های گوناگونی شده است ...............



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 اسفند 1389برچسب:اسلام , تغذیه, سلامتی,پزشکی,
ارسال توسط مجتبی

در دو برنامه قبل، برخی از عوامل و پيش زمینه های مهم انقلاب اسلامی ایران را بررسی کردیم. در اکثر انقلابها ، انگيزه هاي اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ، نقش برجسته اي دارند و زمينه قیام مردم را فراهم می كنند . گاهي محروميتها و مشكلات اقتصادی و معیشتی ، موجب قيام مردم مي شود و در مواردي نيز معضلات سیاسی و اجتماعی ، زمينه شكل گيري جنبشها و نهضتها را فراهم مي كند . در جريان انقلاب اسلامی ایران ، عوامل متنوعي از جمله مشکلات اقتصادی ، استبداد داخلی ، وابستگی رژيم شاه به غرب و نيز ناهنجاریهای اجتماعی و فرهنگی ، موجب به پا خاستن مردم شد . اما آنچه این نهضت را به پيروزي رساند و آن را از دیگر انقلابها متمايز ساخت ، هويت اسلامی آن است . این ویژگی همراه با مشارکت گسترده مردم و رهبری قاطع و مدبرانه امام خمینی ( ره) نقش بسیار مهمي در شکل گیری ، تكامل و پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت . به همین دلیل تحليل گران ، اسلام ، مردم و رهبری را سه رکن اصلی این انقلاب خوانده اند



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجتبی

با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران ترشیده دعوت میشود ضمن خویشتن داری از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند
.
.
سازمان حمایت از محیط زیست

 

با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی! دستگاه سبزه گره زنی با قابلیت 90 گره در ثانیه، پیش فروش می شود

 

 

در ادامه پیامک های بیشتری هست .بخونید.......



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 اسفند 1389برچسب:پیامک,اس ام اس,13بدر,سیزده بدر,
ارسال توسط مجتبی
ارسال توسط مجتبی

 

دانلود و ترجمه ترانه جدید سامی یوسف را به زبان فارسی برای شما قرار دادیم. انشاالله که رضایت شما عزیزان را جلب نماید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجتبی
ارسال توسط مجتبی

برخی قیمت ها بیشتر شبیه شوخی هستند و باور بعض از آنها هم از جمله كار های سخت است. ولی باید بپذیرید و باور كنید، كفش 3 میلیون تومانی، عطر یك میلیونی، كیف 18 میلیونی و ... خودروی 600 میلیون تومانی در همین شهر خودمان به فروش رفته است و البته خواندن این گزارش به بیماران قلبی و اعصاب و روان توصیه نمی‌شود.

تمایل به زندگی اشرافی و تجملات در جامعه ما كم كم به یك پدیده عادی تبدیل می‌شود. کافی است تا کمی‌در خیابان‌های مرکزی و شمالی شهر تهران قدم بزنید تا با یك مشاهده ساده تفاوت قیمت دو خودروی ایستاده در كنار هم را که گاها به 300 میلیون تومان می‌رسد متوجه شوید. این موضوع در مورد بهای محصولات لوکسی چون كیف، كفش، عینك، گوشی موبایل و ... نیز صادق است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط مجتبی

 

انگار چینی ها پس از كشتار ترك های مسلمان...

انگار چینی ها پس از كشتار ترك های مسلمان كشور خودشان، تصمیم گرفته اند به مقدسات مردم مسلمان ایران هم به موهن ترین شكل ممكن حمله كنند.
تا قبل از این Made In China حتی به تسبیح‌ها و جانمازهای ایرانیان رسیده بود و حالا كلمه "الله" و عبارت مقدس مسلمانان یعنی "بسم الله الرحمن الرحیم" را به قسمت پشت شلوارهای ایرانیان برده اند.
این شلوارهای جین زنانه در فروشگاه های افسریه، حوالی خیابان های اول و دوم به قیمت 21 هزارتومان در حراجی به فروش می‌رسند.
اكثر خریداران هم به نوشتار پشت جیب شلوار توجه نمی‌كنند و صرفا به خاطر قیمت و دوخت شلوار ان را خریداری می‌كنند. فروشنده هم اطلاعات چندانی در خصوص محل خرید شلوارها و... ارایه نمی‌دهد. البته برخی از خریداران به دلیل عبارت پشت شلوار از خرید آن امتناع می‌كنند.

شلوارهای موهن زنانه در تهران: چینی‌ها کلمه «الله» را روی جیب عقب گلدوزی کردند!! (+عکس)



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:توهین,شلوار زنانه,چینی,حتک حرمت,
ارسال توسط مجتبی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 22266
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content