پیامک
اِنَهُ قَریبٌ مُجیب

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.
=============================================================


عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد.

=============================================================

زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.

 =============================================================

اس ام اس زدم که ازت خداحافظی کنم، اگه خوبی اگه بدی دیدی حلال کن، فردا برای همیشه دارم میرم کره ماه که تا ابد

دورت بگردم

=============================================================

دوست داشتن را از ماهی بیاموز که بی وقفه بوسه های بی پاسخش را نثار دریا میکند، دلم خیلی واست تنگ شده

=============================================================

کاش میشد قلب ما از یاس بود، تک تک گلبرگ آن احساس بود، پاک و سبز و بی ادعا، کاش میشد بهتر از الماس بود

=============================================================

اس ام اس! پیش گل من، خوابیده، آروم ببوسش، تو رو خدا بهش بگو دوستش دارم

=============================================================

میرسد روزی که بی من روزها را سرکنی، میرسد روزی که مرگ دوست را باور کنی، میرسد روی که تنها در کنار قبر من، خاطرات کهنه ام را مو به مو از بر کنی

=============================================================

دوری عشقهای کوچک را از بین میبرد ولی به عشق های بزرگ عظمت میدهد، مثل باد که یک کبریت را خاموش میکند

ولی شعله های آتش را بزرگ میکند

=============================================================

عشق مثل پرگاره می مونه، یه سرش سوزنه مثل تو که یه جا نشستی و یه سر دیگش مداده مثل من که همش باید دورت بگردم

=============================================================

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشه وگرنه خوابمان میگیره، دست انداز ها نعمتند

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:پیامک,اس ام اس,پیام,عاشقانه,جوک,زیبا,قشنگ,جالب,
ارسال توسط مجتبی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1